Alle boterbloempjes in een veld

Boterbloemenveld

En zo komt eindelijk is de wereld in kleur, het heeft allemaal lang genoeg op zich gewacht. Elke dag als ik naar school fiets kom ik langs dit stukje en ik vind dit altijd mooi als de bloemen in bloei staan. Zo ging ik gisteren op pad om te fotograferen, omdat de weersvoorspellingen voor vandaag nou niet echt super zouden zijn. Maar nu uiteindelijk zie ik niet veel verschil in gisteren en vandaag, geen regen zelfs geen spatje.

Voordat ik ging fotograferen had ik een bepaald beeld hoe ik het wou hebben: op de voorgrond één bloem scherp, als achtergrond een gele waas van de boterbloemen. In dit veld stonden ook pinksterbloemen en eigenlijk vond ik het wel een leuk effect geven zo her en der een pjnksterbloempje.

Een gedachte over “Alle boterbloempjes in een veld

Geef een reactie

