Verlanglijstje

Iedereen heeft toch wel een verlanglijstje aan spulletjes wat die wil, vandaag ga ik mijn fotografieverlanglijstje met jullie delen.

 

Een nieuwe body. Helaas krijgt mijn huidige body mankementen en moet tegen de tijd dat hij er mee ophoud een nieuwe hebben. Dat zal waarschijnlijk de Nikon D7000 of de D7100. Ik wil voorlopig nog niet de overstap maken naar full-frame omdat ik daar gewoon nog niet aan toe ben. En om toch een stukje professioneler te gaan fotograferen wil ik een van deze body’s. Heb lang getwijfeld of ik niet voor de D90 moest gaan maar dit heb ik links laten liggen omdat het een van de eerste DSLR is  met filmfunctie, mindere megapixels als me huidige. En als je iets nieuws koopt moet je vooruitgang boeken, dat vind ik.

Een nieuwe lens: Ik heb 1 nieuwe lens op het oog en de is de 50mm lens, omdat het gewoon een prachtige lens is en eigenlijk wel is je cameratas hoort te zitten.

Statiefkop: Voor mijn Joby wil ik nu toch ook graag wel een statiefkop, gewoon omdat het makkelijker werkt dan eerst me hele statief op me camera moeten schroeven en anders kan het gewoon met 1 klikje.

Geef een reactie

