Het circuit

Raceauto’s in de Geert Timmer bocht – TT Circuit

Ik ben een groot liefhebber van het circuit, aantal keren ben ik er nu al geweest en elke keer als ik er weer ben groeit de liefde er voor. De snelheid, de geur van benzine en de warme banden die zijn afgesleten. Me vader nam me 2 jaar geleden mee naar het TT Circuit en daar begon de liefde, vol bewondering zat ik te kijken naar de motoren die voorbij reden met 250 km per uur.  De adrenaline die je krijgt als je een goede foto schiet wil je verder en verder. Diezelfde kick krijg ik altijd nog na 2 jaar nog steeds als een goede foto schiet.

Zo heb ik door de jaren heen al verschillende events mogen meemaken. Zo heb ik al Morgans voorbij zien komen, truckers die op het circuit binnenkomen en verschillende motor en autoraces. Elke keer als ik er sta loop ik met een smile en wordt ik blij.

Ik neem jullie mee in de events waar ik ben geweest.

De achterkant van Morgan Lily, wat zijn dit mooie Engelse sportwagens!

Allerlei vrachtwagens kwamen binnen op het circuit. Deze fraaie truck ging nog eventjes poseren voor mij.

ACNN druk in de weer voor hun kampioenschappen.

 

Geef een reactie

