Vakantie of toch niet?

Juist in die spanning zit ik helaas. Helaas is gebleken van de zeven examens die ik heb gemaakt er 1 is gestolen / uitgelekt. Het is maar hoe je het wilt noemen. Normaal zou ik morgen tussen half 2 en 4 de uitslag horen van mijn eindexamen maar helaas nu moet ik nog vierentwintig uur wachten én.. leef ik nu in de stress dat het examen economie landelijk ongeldig kan verklaard worden wat dus betekend dat iedereen hem opnieuw moet maken.

Ik leefde naar de dag van de uitslag, tot ik opeens las dat het ook om vmbo-tl examen ging dat was uitgelekt. Snel verder gelezen en helaas, juist economie.. jup die had ik in mijn vakkenpakket zitten.

Ik snap het eigenlijk niet zo goed dat mensen eindexamens stelen. Waren ze zo gemakkelijk te pakken? Is de school er niet zorgvuldig genoeg mee omgegaan. Het gaat in totaal om vijftien eindexamens die zijn uitgelekt en tijdens de examenzitting is er niks vreemds gevonden toen ze het pakketje met examens open maakte? Goed gebeurt is gebeurt en we hopen nu maar op het beste dat het examen niet ongeldig wordt verklaard en dat iedereen gewoon op vakantie kan gaan als ze een vakantie hebben geboekt.  Zo kan ik morgen de rest van mijn punten bekijken met de N normen -die hoop ik morgen wel online staan- en welk cijfer er bij gaat horen.

Iedereen die in het zelfde schuitje zit, vmbo-tl, havo en vwo heel veel sterkte met de laatste loodjes morgen is er meer duidelijkheid!

2 gedachtes over “Vakantie of toch niet?

Geef een reactie

