Shoot | Tussen natuur en mens

Laatst had ik een hele gave shoot! Een vriendin van mij moest voor school iets maken en van deze creatie, de jurk mocht ik foto’s gaan maken. We hadden er mooi weer bij en de zon stond ons gezind. Na de make-up en het haar gedaan te hebben zijn we naar buiten gegaan. Vol bewondering zaten kleine kinderen ons te bekijken wat we deden.  Instellingen op orde, model op zijn plaats en we begonnen aan haar project. (Lees meer voor meer foto’s!)

Ze heeft in totaal 2 dagen aan de jurk gewerkt ook het vogelhuisje en de vogeltjes in het haar hoorden bij de outfit van: tussen natuur en mens, waar de shoot ook naar heet.

Backstage momentje: De vogeltjes zitten in het haar.

En wat vinden jullie er  van? Het is een kant van fotografie die ik niet vaak beoefen, maar desondanks vind ik ze nog geslaagd!

Een gedachte over “Shoot | Tussen natuur en mens

Geef een reactie

