De Veluwse Stoomtrein Maatschappij

Het oude stations gebouw

Tijdens  mijn vakantie heb ik de Veluwse Stoomtrein Maatschappij (VSM) een bezoekje gebracht, wauw wat vond ik dat indrukwekkend. Hier hebben ze allerlei oude vervoersmiddelen staan voor op het spoor. En wat zijn die stoomtreinen groot! Het grootste wiel wat er bestaat voor de stoomtreinen is 2 meter 10, geloof me.. als je tussen al die treinen in staat voel je je net een klein kaboutertje. Kijken jullie met me mee naar dit dagje uit?

Het laden van nieuwe kolen in de loc.

Het lege perron.

Oud

Oude treinen met diesel loc’s.

Binnenkant van oude personenvervoer trein.

Als je in de buurt van Beekbergen bent, is dit zeker de moeite waard om eventjes te kijken.

Geef een reactie

